vrijdag 1 maart 2013

aan de ruimtereizigers door astronaut Drieke

hallo hier met de ruimtereizigers,                                                                                 26/02/13


Zoals je al weet zijn we naar het Euro Space center geweest. Daar hebben we allemaal mega coole dingen gedaan zoals je al weet: de moonwalk, raketten bouwen, afschieten van raketten, ... 
Ik moest het vandaag hebben over raketten bouwen, maar ik ga niet helemaal vertellen hoe we dat gedaan hebben want Femke heeft daar al over verteld. Ik ga vooral vertellen hoe ik het vond
      in één woord mega TOF!!!
De raket bouwen was echt iets om je op uit te leven. In mijn groepje is de raket heel goed gelukt en 
we hadden ook een prachtige naam: bleu star!( mooie naam hé:) 
Als je eens niet weet wat te knutselen; het is zeker een aanrader.   Als je dan weet hoe mooi hij wordt afgeschoten, is het heel leuk.

                                                       Met lieve groetjes je astronaut Drieke 

Geen opmerkingen: